donderdag 7 februari 2013

Daar ben ik weer.......had ff wat anders te doen!

Zo ik zie dat het alweer meer dan een maand geleden is dat ik hier was.....Tja...kan gebeuren....

Ik was lekker bezig met mijn haakjes maar het werd al wat lastiger met zo'n dikke buik. Alles zat wat in de weg.....maar ach..we rommelde door

Op zaterdag 26 januari ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloeddruk veel te hoog en eiwit in de urine.
Bah niks voor mij....24 uur ziekenhuis is dan wel heel beperkt zijn qua vrijheid.
Ben nog wel begonnen met het haakpatroon van een zebra (de al begonnen haaksels lagen nog thuis en was even wat teveel om uit te laten zoeken)



Op maandag 28 januari is mijn bevalling ingeleid.....een heel verhaal wat ik hier maar niet ga neerzetten. Was effe een pittig klusje, wat een aardig jasje heeft uitgedaan. Alles lukte niet zo en uiteindelijk is het een keizersnee geworden

En daar is ie dan!!!!!!

 
 
Op 30 januari om 4.50 uur is geboren: Jarne Milan Gerben!!!!!
 
 
We moesten nog even in het ziekenhuis blijven en zijn sinds zondagmiddag weer thuis. Nu effe aansterken en weer in het ritme komen....... we nemen deze keer de tijd maar even goed voor het herstel.
 
We gaan weer langzaam aan wat aan de haak....nog niet gedaan maar de zin komt wel weer.....
Jarne is een lief kereltje en krijgt natuurlijk de nodige aandacht......
 
 
Tot snel maar weer....ik ga mijn haakje weer klaarleggen!!!!!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten