maandag 1 juli 2013

Een blije jarige.....

Gister heb ik de kikker afgeleverd.....stiekem met pijn in mijn hart....maar wel voor iemand die het ook echt waardeert...

Ik heb hem op een houten plateau gezet...wat lekkers erbij en een gezellig kaarsje.
O....dat zag er gezellig uit!

De kikker viel erg in de smaak....

En dan nu snel weer verder met mijn volgende projectje. Er liggen nog wat knuffels die ik af moet maken en ik heb ondertussen ook 4 projectjes die ik moet maken voor bestellingen.

En dan nu.....hopla....aaaaaan het werk..........

1 opmerking:

  1. Woehoehoe .... wat leuk gedaan zeg! Kan me goed voorstellen dat het cadeau in de smaak viel (letterlijk en figuurlijk)!!

    Je kikker is goed gelukt, zeg ... Ik wil hem ook nog steeds maken. Heb het patroon al gekocht. Alleen heb ik het zelfde probleem als jij .... Zo veels wat ik wil maken, dat het er gewoon niet van komt! ;)

    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen